Siparişimi Nasıl Oluşturabilirim?
Siparişlerinizi üyelik ile veya üyeliksiz oluşturabilirsiniz. Üyelik ile yapacağınız alışverişlerde, geçmiş sipariş bilgilerinize ulaşabilir, kargo bilgilerinizi dilediğiniz zaman sistemimizden sorgulayabilirsiniz. Sipariş etmek istediğiniz ürünün, renk ve beden bilgilerini belirledikten sonra iletişim ve adres bilgilerinizi girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Şifremi Unuttum! Ne Yapmalıyım?
Şifrenizi sitenin üst kısmında bulunan oturum aç butonunu tıkladıktan sonra karşınıza gelecek sayfada bulunan şifremi unuttum bağlantısından sıfırlayabilirsiniz.
Siparişimi Oluştururken Nelere Dikkat Etmeliyim?
Siparişinizi tamamlamadan önce, lütfen doğru beden ve renk değerlerini seçtiğinizden emin olunuz. Siparişinizi oluşturduktan sonra bu değerleri yanlış girdiğinizin farkına varırsanız, lütfen bizimle info@wafrazon.com.tr elektronik posta adresinden veya müşteri destek panelimizden iletişime geçiniz. https://www.wafrazon.com.tr/bize-ulasin
Siparişlerimde Nasıl Ödeme Yapabilirim?
Siparişlerinizi Kredi Kartı ile veya Kapıda Ödeme olarak oluşturabilirsiniz.
Kargo Ücretsiz mi?
Sitemizden yapacağınız 500 lira ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
Siparişlerim Ne Zaman Teslim Edilir?
Kargo takımımız, siparişinizin işlem sırasına göre en geç üç iş günü içerisinde, sipariş aşamasında belirttiğiniz kargo şirketine teslim etmektedir.
Siparişinizin kargo’ya verildiği gün içerisinde tarafınıza elektronik posta ile kargo takip numaranız gönderilecektir. Kargo takip numaranız aracılığı ile kargonuzun nerede olduğunu sorgulayabilirsiniz.
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce info@wafrazon.com.tr elektronik posta adresine göndereceğiniz elektronik posta ile iptal edebilirsiniz.
Siparişlerimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişlerinizi, size ulaşan kargo numaraları ile birlikte aşağıdaki bağlantıdan takip edebilirsiniz.
Yurtiçi Kargo için > https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula
Siparişim Benim Yerime Başkasına Teslim Edilebilir mi?
Siparişleriniz, teslimat adresinizde belirttiğiniz isim ve soyisim’e teslim edilecektir. Dilerseniz, bu alanda farklı bir isim belirtebilirsiniz.
Siparişim Taşıma Esnasında Hasar Görmüş, Ne Yapabilirim?
Siparişiniz tarafınıza, özel olarak üretilen kutularda gelmektedir. Teslim almadan önce mutlaka dış paket kontrolü yaparak kargonuzun sağlamlığından emin olunuz. Herhangi bir hasar ile karşılaştığınız takdirde, siparişinizi size getiren kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatınız. Tutanağın hazırlanmasında zorluk çıkarıldığı takdirde lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Hasarlı ürünü, tarafımıza Durum Tespit Tutanağı ile gönderdiğiniz takdirde, ürün bize ulaştıktan sonraki üç iş günü içerisinde değişiminiz gerçekleştirilecektir. Değişim için, iade ve değişim prosedürünü inceleyebilir, tarafınıza kargonuz ile birlikte gönderilen iade/değişim formundaki yönergeleri izleyerek bize gönderebilirsiniz.